În povestea primelor mele campanii pe Facebook Ads am introdus şi un „banner” prost… atât de prost încât propun să uităm de el. Nu îmi cereţi să vi-l arăt ? L-am adus în discuţie doar pentru că mă ajută să suţin rândurile de mai jos. A avut rezultate. Asta e tot ce contează. Pe lângă faptul că a avut un engagement mult peste media celorlalte creative, indiferent de audienţele […]
Categorie: Marketing
Facebook introduce Feeds şi transformă clipurile video în Reels

#Facebook face mai multe mişcări pe tabla de şah în meciul său cu #TikTok şi ceilalţi competitori. ✅ Recent a anunţat că toate filmările mai scurte de 15 minute vor fi transformate automat în Reels. Concret… toate filmările pe care le vei urca în Instagram şi Facebook mai scurte de 15 minute vor îmbrăca formatul #verticalReels, care e practic o clonă a Instagramului pentru TikTok. În plus, toate clipurile […]
Ecommerce. Cât e rata de abandon a coşurile la nivel global
Ai un magazin online sau te ocupi de promovarea unuia? Ai observat că ai o rată destul de mare a coşurilor abandonate? E NORMAL. Potrivit Institutului Baymard, 69,82% dintre cumpărători adaugă produse în coş însă nu finalizează comanda. Ar trebui să te resemnezi? Absolut NU! Iată ce poţi face pentru a avea o rată mai mică a coşurilor abandonate: asigură-te că ai preţuri competitive asigură-te că nu ai probleme […]