În povestea primelor mele campanii pe Facebook Ads am introdus şi un „banner” prost… atât de prost încât propun să uităm de el. Nu îmi cereţi să vi-l arăt 🙊 L-am adus în discuţie doar pentru că mă ajută să suţin rândurile de mai jos.
A avut rezultate. Asta e tot ce contează. Pe lângă faptul că a avut un engagement mult peste media celorlalte creative, indiferent de audienţele alese, a avut şi vânzări peste medie.
De-a lungul timpului am fost pus în situaţii în care a trebuit să folosesc bannere mai puţin inspirate şi uneori rezultatele au continuat să apară.
De asemenea, de multe ori am folosit bannere incredibil de bune, care nu au vândut mai bine. De ce? Pentru că cel mai important într-o campanie este ceea ce vinzi.
Un produs pentru care nu există cerere nu îl poţi vinde indiferent de cât de bun e copy-ul. În acelaşi timp, dacă există cerere pentru produsul tău, îl vei vinde şi cu un copy slab, dacă în banner ai acele elemente care conving, indiferent de cât de bine sunt aşezate.
A nu se înţelege că încurajez folosirea unor bannere cu o compoziţie slab calitativă. Încerc doar să spun că rock starul dintr-un banner e produsul. Concetrează-te pe el şi scoate în evidenţă toate lucrurile pozitive.
Atenţie însă… un banner slab nu te ajută deloc la branding. Oamenii îşi vor cumpăra produsul de la tine pentru că ai un preţ mai bun sau pentru că nu l-au găsit în altă parte. Nu îl vor cumpăra pentru că simt vreo afinitate pentru tine.
aşadar…
Afirmaţie: Bannerele cu un design slab nu vând
Părerea mea: FALS