Am un mare respect pentru Papaya. Mi se par zeii marketingului din România. Nu sunt singurii dar ei au reuşit să iasă în faţă prin îndrăzneală şi perseverenţă.
Totuşi … nu pot să nu remarc o evidenţă.
E şi agenţia care l-a îngropat pe Mihai Şora şi a înviat-o pe Adelina Pestriţu. Totul s-a întâmplat cu „complicitatea” Dante Internaţional, acţionarii majoritari eMag şi Fashion Days.
După protestele generate de PSD, Mihai Şora era una dintre vocile cele mai puternice în favoarea restabilirii echilibrului între puterile statului şi un vector al canalizării energiilor în acest sens.
Prin discursurile sale a pus fibră pe unul dintre pilonii democraţiei – libertatea de exprimare proiectată prin proteste paşnice, coagulate în jurul unor idei în jurul cărora se poate clădi o societate modernă.
A fost suficient să vină Papaya cu un clip excepţional făcut pentru eMag pentru ca toată credibilitatea şi substanţa care îl înconjura pe Şora să se prăbuşească.
Clipul e acesta. Vi-l amintiţi, cu siguranţă, astfel că nu mai are sens să remintesc controversele din jurul lui.
Cert e că de atunci nu prea am mai auzit nimic de Mihai Şora.
Nici de Adelina Pestriţu nu prea am mai auzit nimic. Până de curând, când Papaya a venit cu un alt clip care s-a viralizat – cel făcut pentru Fashion Days.
E puţin probabil să existe cineva care să nu-l fi văzut dar îmi fac datoria şi îl las mai jos.
Majoritatea opiniilor despre clip au fost pozitive.
Totuşi, în Social Media se vorbeşte mai mult de Adelina Pestriţu decât de Fashion Days 🙂
So … putem spune, din multe privinţe, că Papaya a reînviat-o pe Adelina … şi a făcut-o într-un moment perfect pentru ea, fix când televizunile îşi construiesc grila de toamnă.
Ca atare, cred că Adelina îşi va trage mult timp seva din această reclamă. Va face asta şi Fashion Days dar nu pe o perioadă la fel de mare ca Adelina.
Cu siguranţă, About You, Answear şi alte magazine de calibrul ăsta vor contracara în curând prin reclame agresive astfel încât să dilueze suficient avântul luat de concurentul lor.